top of page

מר גרוס: כל עסק צריך שתהיה לו תועלת אחת יחידה ומיוחדת אשר מבדלת אותו מהשאר

עודכן: 7 במאי 2020

במסגרת סדרת ההרצאות והייעוץ שמעניק פורום המומחים של מר גרוס לבעלי עסקים התקיימה הרצאתו של ד"ר אורן דיין, מומחה לשיווק דיגיטלי לבעלי עסקים ברמת גן בחודש פברואר האחרון.


בין הדברים שייעץ ד"ר דיין לבעלי העסקים הייתה לייצר תועלת אחת ייחודית לעסק שלכם כדי שהלקוח יידע למה כדאי לו לקנות את המוצר שלהם ולא את המוצר המתחרה או למה לעבוד איתם ולא לעבוד עם המתחרים.

 

כל עסק צריך שתהיה לו תועלת אחת יחידה ומיוחדת אשר מבדלת אותו מהשאר.


המושג הזה נקרא בשפה המקצועית USP

unique selling proposition

למשל:

שאנל: מחזיק הכי הרבה זמן

מרצדס: הרכב הראשון בעולם


כדי לתפוס את תשומת הלב של הצרכן, אתם צריכים לתת לו משהו שהוא מעניין וייחודי וחשוב גם שיהיה נכון ואמתי. צריך להיות לכם רק אחד כזה.


למה צריך את זה? כשיבוא הצרכן וישאל את עצמו למה לקנות את המוצר שלכם ולא מוצר אחר? המטרה שלנו (כבעלי עסקים) היא לגרום לו להבין למה אנחנו ולא אחרים.


התועלת הזאת שאנו בוחרים להציג, חייבת להיות אבסולוטית. מה יש בשוק, ומה אנו נותנים שאין לאף אחד אחר.


כשאנו אומרים תועלת, אנו לא מתכוונים לביטוי. למשל: אני נותן שירות טוב. יבוא הצרכן וישאל: מה זה שירות טוב? כלומר אנחנו צריכים להגיד לו מה זה השירות הטוב שלנו ואז הוא יבין למה כדאי לו לעבוד איתנו ולא עם אחרים.


צפו בהסבר של ד"ר אורן דיין שלנו על USP בהרצאה משותפת של DIFF ומר גרוס (מקבוצת גרוסלנד) בפני בעלי עסקים ברמת גן:









 

לפנייה לחטיבת היועצים של מר גרוס היכנסו כבר עכשיו לאתר וצרו קשר - לחצו כאן



 

לעסק שלכם יש חנות אונליין? הצוות של בוסטי ישמח ללוות אתכם בהקמת חנות אונליין לעסק שלכם. תפעול קל ופשוט, ללא צורך בהתקשרות עם חברות הסליקה, הכל כלול בפנים, אפשר להתחיל למכור תוך 5 דקות!



120 צפיות0 תגובות
bottom of page