top of page

משמעות השם גרוסלנד | טור מיוחד ליום השואה

עודכן: 2 במאי 2019

בשנת 1948, עם קום המדינה, עלו לארץ רוח'לה (רחל) ובומי (אברהם) גרוס לאחר ששוחררו ממחנה ההשמדה אושוויץ ע"י כוחות הצבא האדום.



משמעות השם גרוסלנד
The Gross Family

על אף זוועות השואה, הזיכרונות הנוראים ברקע של החיים באותו מחנה השמדה ולמרות העובדה ששני האנשים היקרים האלה איבדו את בני משפחתם בתאי הגזים, הצליחו הם להקים בית בישראל, להוליד שתי בנות ולגדל משפחה ערכית וטובת לב.



גרוסלנד - משפחת גרוס
The Gross Family

רוח'לה ובומי גרוס היו זוג נשמות טהורות, יפים מבפנים ומבחוץ, אשר עזרו לכל אדם שנזקק לעזרה. עד היום, למעלה מיותר משני עשורים מאז נפטרו בני הזוג, כל מי שהכיר אותם יעיד בחייו כי אם יוכח אי פעם שמלאכים הילכו על פני כדור הארץ הרי מדובר ברחל ואברהם גרוס.

מיזם גרוסלנד עסקים, אנשים, קהילה - הוקם ע"י נכדם של בני הזוג גרוס על מנת להנציח את זכרם ומורשתם וכן על מנת לשמר את פועלם בעשייה למען אחרים לא מתוך רצון לקבל תמורה אלא רק למען עזרה טהורה לכל מי שזקוק לה, וכל אדם, באשר הוא, מוזמן להצטרף לקהילה.

בימים קשים אלה עת אנחנו מתייחדים, בזיכרון כואב, עם 6,000,000 קורבנות השואה ובת בבת אנחנו ניצבים מול מציאות כואבת בה אוכלוסיות חלשות כגון : ניצולי שואה, קשישים, משפחות קשות יום, משפחות חד הוריות ועוד רבים אחרים, מתמודדות הן עם חברה צינית וקרה, המגלה חוסר אכפתיות למצבם, והן עם ממסד שלא עושה מספיק. אנו מבינים יותר ויותר כמה חשובה עבודתנו בגרוסלנד.

אז לזכרם של אלה שכבר לא אתנו ולמען אלה שלא יכולים להילחם בעצמם... נתאגד כולנו לעשיה משותפת וליצירת שינוי משמעותי בר קיימא...


 

אנו מזמינים אתכם לרכוש שוברי תרומה לסיוע לשורדי השואה בסך 10/20/30 ש"ח אותם נעביר לגופים הפועלים לסיוע לאוכלוסיית שורדי השואה. בנוסף לכך גרוסלנד תעביר את כל דמי החבר השנתיים שישלמו חברים חדשים (בסך 5 ש"ח) לאלו שיצטרפו וירכשו שוברים אלו.









85 צפיות0 תגובות
bottom of page