top of page

מכתב שהוא פשוט תודה

שנת 2019 הסתיימה לה ובטרם הספקנו להבין זאת אנחנו כבר עמוק בתוך שנת 2020.


גם אם כרונולוגית אנחנו בראשיתה של שנה זו הרי שתודעתית כאשר מרוץ החיים והמרדף היומיומי הקיומי מכתיבים לנו את הקצב, אנחנו כבר עמוק בפנים !


השנה רק החלה אבל אנחנו כבר נמצאים בבחירות לכנסת שיתקיימו בחודש מרץ ואנחנו אפילו כבר מדברים רחוק יותר... אנחנו כבר מדברים על היום שאחרי או "לא עלינו" על הבחירות הבאות, ואיך שלא נסתכל אנחנו כבר, תודעתית, בחודש אפריל ואז כמובן חג פסח וההכנה הנפשית הנדרשת לו... ואוטוטו קיץ והחופש הגדול וצריך כבר להזמין נופש לפני שיעלו המחירים... ואז ראש השנה וחגי תשרי ו.... באופן פלא וכמעשה קסמים סיימנו את שנת 2020 עוד בטרם החלה...


לכן שנייה לפני שהמסע בזמן קדימה לכיוון שנת 2021 מתחיל החלטנו לעצור לרגע קט, לנשום קצת ולהקדיש כמה דקות לאנשים המדהימים שפגשנו בשנת 2019 (כן, כן.. ההיא שכבר מזמן הספקנו לשכוח..)

בנקודה זו ממש אנחנו מחליטים לעצור הכול ולומר תודה ענקית לכל אותם אנשים שהעשירו את חיינו בעצם קיומם, ברצון ובנכונות העזים שלהם לקחת חלק בפרויקטים החברתיים לחיזוק רוחם וידם של אלה שבשנת 2019 היה להם קצת יותר קשה ומאתגר מאחרים. תודה לכל אותם חברי גרוסלנד המדהימים אשר לקחו ועדיין לוקחים חלק בכל אותם הפרויקטים החברתיים אשר הצלחנו להניע בשנה החולפת.

תודה לכם שאתם מאפשרים לגרוסלנד, על בסיס יומיומי, להגשים את יעודה לחזק את כל מי שזקוק לחיזוק.


תודה לכל מי שלקח חלק בחלקנו בשיפוץ ושיקום דירת מגוריה של אליזבת ניצולת השואה מחולון שסיפור חייה הינו מקור השראה לכולנו... תודה מיוחדת לאוטופיה גלריה לריהוט מראשון לציון שבלעדיה לא היינו מצליחים לקדם את הפרויקט.



תודה גם לכל מי שלקח חלק ברכישת מיטה זוגית ומיטת נוער למשפחה צעירה מראשון לציון אשר למרות העובדה שסיפור חייהם הטרגי לא ישאיר עין אחת יבשה, נלחמים יום יום ולא מוותרים על רצונם לחיות חיים נורמטיביים מלאי אהבה ונתינה.





תודה מיוחדת לכל מי שלקח ועדיין לוקח חלק בפרויקט המדהים "חיוך מתוק של ילדים" במהלכו כבר חולקו קרוב ל 200 ספלים לילדים חולים אונקולוגיים ולנוער בסיכון ובכך הרווחנו כמעט 200 חיוכים אופטימיים, מחזקים ויקרים מפז.

תודה מיוחדת לסטודיו זיקית ולרויטל מור חיים שללא הכישרון האדיר שלה לא יכולנו לעצב את הספלים בצורה כה יפה ומקצועית.



תודה אדירה לכל מי שלקח ועדיין לוקח, בכל שבוע, חלק בפרויקט רכישת וחלוקת חבילות המזון למשפחות נזקקות.

תודה מיוחדת לגלריית שריינא מראשון לציון על סיוע ברכישת מוצרים, אריזתם וחלוקתם למשפחות השונות בערב ראש השנה.

תודה גם ל HOODY - חנות קהילתית חברתית, שדרכה מבוצעות הרכישות במחירים שמאפשרים את הרחבת סלי המוצרים שנקנים ומחולקים.




ותודה אחרונה חביבה לכל מי שרכש את הערכות המיוחדות לחג החנוכה, מבית היוצר של שופולי, ששמחו ילדים רבים במהלך חופשת החג ושהרווחים ממכירתן סייעו רבות בקידום פרויקטים חברתיים אחרים. תודה רבה לחברת פריגו ישראל אשר רכשה לילדי עובדיה את הערכות המדהימות לחג החנוכה ולקחה חלק בעשייה חברתית טהורה למען האחר ובכך הפכה גם היא לחלק ממשפחת גרוסלנד המורחבת שתמשיך בעשייה בלתי פוסקת גם בשנה החדשה...




בכבוד רב, ואהבה גדולה

הנהלת גרוסלנד



73 צפיות0 תגובות
bottom of page